نتایج کامل اسمکدان 19 مارس 2015
سریال.قالب.نرم افزار.موزیک.کلیپ.فیلم.مطلب و ....
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394
نویسنده : MOSLEM

در ابتدا شو رومن رینز از میان تماشاچیان به رینگ میاد و می گه که براک لزنر و منیجرش پول هیمن فکر می کنند که می تونند من رو بترسونند. قبل از این که رینز چیز دیگه بگه تم سانگ مارک هنری پخش میشه و هنری با یک میکروفون به رینگ میاد. مارک هنری به رومن رینز میگه که هفته قبل می خواستم ببینم که چی داری و چیزایی هم نشونم دادی. به هر دلیلی هنری تصمیم گرفت که ویدیو ای از نابود شدنش توسط رومن رینز از هفته قبل پخش بشه. هنری گفت که می خواد به صورت رسمی اعلام کنه که روی بردن رومن رینز در رسلمنیا شرط می بنده. بعد از صحبت های مارک هنری تم سانگ ست رولینز پخش میشه و رولینز همراه با کین و جی جی سکرتی به رینگ میاد.

ابتدا کین گفت که هنری واقعا نمی تونه به برد رومن رینز در رسلمنیا باور داشته باشه. ست رولینز چمدانش رو بالا گرفت و گفت هر چیزی می تونه در رسلمنیا اتفاق بیفته بعد هم درباره رندی اورتون و قرارشون در رسلمنیا گفت. رولینز گفت که اون بهترین تیم سکرتی در جهان یعنی جی جی سکرتی رو داره. اون گفت که از رندی در رسلمنیا انتقام می گیره اما حالا باید هماهنگ تر بشه سپس کین یک مسابقه تگ تیم رو ترتیب داد: خودش و رولینز در برابر مارک هنری و رومن رینز.

 

-ویدیو ای از درگیری استینگ و رندی اورتن با آتوریتی در راو پخش میشه.

-یک مسابقه گانتلت مچ برای شو بین 6 چلنجر بد نیوز برت تبلیغ میشه(در مسابقه گانتلت مچ ابتدا دو کشتیگیر مسابقه رو آغاز می کنند بعد از اتمام مسابقه کشتیگیری دیگری به رینگ می آید و با برنده مسابقه می دهد. این مسابقه تا زمانی که تمام شرکت کنندگان به رینگ بیایند ادامه دارد آخرین نفری که در رینگ بماند برنده مسابقه است).

مسابقه اول
پیج در برابر نیکی بلا
برنده:پیج

- مسابقه گانتلت مچ مسابقه بعدی شو اسمکدان می باشد

-صحنه هایی از راو پخش میشود

-سکرتی می خواهند مانع حضور رندی اورتون به شوی اسمکدان  شوند (البته ست رولینز در ابتدای شو گفت که جی جی سکرتی بهترین سکرتی دنیا هستند و همه ورودی ها رو می بندند)

-توییت های شان مایکلز و برت هارد و اسکات هال که همه درباره مسابقه لدر مچ رسلمنیا ستند نوشته می شوند.

مسابقه دوم(گانتلت مچ)

-بخش اول
دین امبیروز در برابر استارداست

دین امبروز وارد سالن میشه. در ابتدا استار داست توسط دین امبرویز مورد حمله و ضربه قرار می گیره که استار داست به خارج از رینگ می رود و دین امبروز هم به دنبال او. تماشاگران شعار کودی میدادند که استارداست فیس فرست سوپلکس رو روی دین امبروز انجام داد که تصویر بدنیوز برت نشان داده می شود که در حال تماشای مسابقه است.استارداست سان ست فلیپ روی امبروز انجام داد که امبروز نشست روی زمین و مانع شد. هوکد د لگ را انجام شد و برنده مسابقه شد
برنده:دین امبروز

بعد از مسابقه استارداست به دین امبروز حمله کرد که یک شولدر فرست ز دین امبروز خورد و آرتروت به عنوان نفر دوم به رینگ اومد

-بخش دوم
دین امبروز در برابر آرتروت

استارداست وارد صحنه میشود و حواس آرتروت رو پرت میکنه که دین امبروز از فرصت استفاده کرده و فینیشرش درتی دیدز رو انجام می ده
برنده:دین امبروز

-بعد از مسابقه لوک هارپر وارد رینگ شد و بعد از اجرای پرومو ای که در آن خود را ریش دانست برای مسابقه با دین امبروز آماده شد.


-بخش سوم
دین امبروز در برابر لوک هارپر
بعد از استراحت زنگ مسابقه به اجرا در میاد که دین امبروز یک کراس بادی بر روی لوک هارپر انجام داد و رفت برای کاور که نا موفق بود. دین امبروز یک کلوزلاین به لوک هارپر زد . هارپر هم امبروز رو به طناب زد و دیسکاس کلوزلاین رو انجام داد بعد هم با اجرای پاور بامب موفق به پین کردن امبروز شد
برنده: لوک هارپر

- جی جی سکرتی در بکستیج هستند و هرکسی که به سالن میاد رو بازرسی می کنند.


- دنیل برایان به رینگ میاد

-بخش چهارم
دنیل برایان در برابر لوک هارپر
لوک هارپر یک سوپلکس رو روی دنیل انجام داد و بعد هم دو کلوزلاین رو زد و رفت برای پاور بامب که برایان بدل کرد و هیل هوک رو انجام داد و لوک هارپر تسلیم شد.
برنده: دنیل برایان

-زیگلر نفر بعدی است که به رینگ میاد و میگه که در رسلمنیا تایتل رو به خونه می بره.

-بخش پنجم
برایان رفت برای انجام سینگل-لگ تیک-داون که زیگلر رول کرد اما زیگلر موفق به پین کردن دنیل نبود. زیگلر نک برکر رو انجام داد اما بعد رانینگ دراپ کیک رو دریافت کرد. زیگلر کراس بادی رو انجام داد اما در کاور موفق نبود.برایان یک کیک به زیگلر زد و رفت برای انجام رانینگ های نی اما در حین انجام از زیگلر یک سوپرکیک دریافت کرد. زیگلر زیگ زاگ رو انجام داد و برایان رو پین کرد.
برنده: دولف زیگلر

بعد از مسابقه دنیل و زیگلر با هم دست دادند که برت اومد و بهشون تبریک گفت. شما شو رو گرفتید همون طور که تایتلم رو گرفتید اما در رسلمنیا 31 به این روند پایان میدهم.

-ویدیو ای از بازگشت شیمس پخش میشه

مسابقه سوم
تایسون کید و سزارو و ناتالیا در برابر ال توریتو و لوس ماتادورس
ناتالیا فینیشرش رو روی ال توریتو زد و تیمش رو برنده کرد
برنده: تایسون کید و سزارو و ناتالیا

رومن رینز برای مین ایونت به رینگ میاد  و منتظر هنری هست که تم سانگ هنری پخش میشه اما کسی به رینگ نمیاد. تصویر هنری پخش میشه که کتک خورده و سوپر استار ها اطرافش هستن

مسابقه مین ایونت
رومن رینز در برابر کین و ست رولینز(هندیکپ مچ)
رومن رینز یک سوپر من پانچ رو به ست رولینز زد و بعد هم روی کین اسپیر زد و موفق به پین کردن شد.
برنده: رومن رینز
بعد از مسابقه رندی اورتون از بین تماشاچیان به رینگ میاد و با اتوریتی درگیر میشه و به همه فینیشر می زنه
شو اسمکدان با خوشحالی طرفداران رندی اورتون به اتمام میرسه



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: , ,
برچسب‌ها: نتایج راو , نتایج کشتی کج , اسمکدون , عکس های کشتی کج , کشتی کج , جدید ترین خبر های کشتی کج ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ برای هواداران کشتی کج طراحی شده(عکس،کلیپ،بیوگرافی و...)در اختیار شما. امید وارم لذت ببرید.wwe-rock